Teddy Bear Lamp

Visst är den söt !?



Men precis som att pratet om blommor och bin kan bli jobbigt (förutsatt att barnen tar det i ett tidigt stadium) så kan jag säkerligen tänka mig att denna frågestund med barnen kan bli aningens obehaglig.

"Var är nallens huvud?"
"Varför lever inte nallen längre Mamma?"

För ur min synvinkel har någon omotiverad person brutalt slaktat Teddybjörnen Fredriksson.

Som i filmen Mars Attack där man sätter ett människohuvud på en hund och ett hundhuvud på en människa så sätter man här en lampa på en tyddebjörn och säkerligen ett teddybjörnshuvud på ett lampskaft.

Precis som hunden till människan så är väl Teddybjörnen barnets bästa vän.

Wikipedia säger: "traditional form of a stuffed animal, often serving the purpose of comforting children."


(kostar 1395;- i norsk handel)

Kommentarer
Postat av: Little Till D

Usch sicken hemsk hemsk hemsk lampa..skit i barnen, jag skulle bli livrädd om den fanns i mitt hem..brrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback