Apelsinfrossa

Så har man med årstiden dragit på sig en passande förkylning.
Febern började stiga igår men eftersom jag är "stålmannen" som sällan blir sjuk så säger min kropp ifrån och mår redan idag mycket bättre.
Skulle även vilja jämföra mitt immunsystem med den fiktiva karaktären Claire Bennet i Heroes vars kropp helar sig själv genast då den blivit utsatt för någon slags skada. Odödlig med andra ord.

Inte för att jag skulle vilja påstå att jag är odödlig. Men bra immunförsvar har jag som sagt.

Men tycka synd om sig måste man ju ändå få göra.
Därför slängde jag på en rulle Babylon A.D. (
http://www.imdb.com/title/tt0364970/ läs inte hela handlingen om filmen, förklarar precis vad som händer i filmen. Läser du det kan du lika gärna låta bli att se filmen)
Den var en helt okej slörulle, rekommenderar den om du inte har något annat att se på.
Meningslös Vin Diesel action.

Vad som man också ska frossa i då man är sjuk, enligt mig, är C-vitamin.

 

Enligt min flikcvän Matilda (http://lillekans.blogg.se) så kommer man inte åt köttet och får bara i sig saften om man delar de i klyftor.
    Vilket i och för sig är perfekt om man vill ha ny "mellan täderna silad" apelsinjuice.
Men jag lyckades ganska bra ändå tycker jag.

Två apelsiner på 0,0 sekunder (fysiskt sett omöjligt... hittils)

Kommentarer
Postat av: Little Till D

Jamen det e ju svårt att få i sig köttet! massa jobb krävs det, men om motivationen ligger i att bli frisk och att man då måste äta upp köttet så skulle även jag klara av att äta upp köttet...även fast det e jobbigt och kletigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback